Hjem Trivsel Læringssamtaler

Læringssamtaler

At have den enkelte elev i fokus - er et vigtigt element i vores forebyggende arbejde.

Vi har sat læringssamtaler på skemaet på alle klassetrin. Det giver tid og rum til en god snak mellem eleven og kontaktlæreren - og mulighed for komme tættere på elevens trivsel samt deres faglige og alsidige udvikling. Læringssamtalen er en god anledning til at tale om, hvordan den enkelte lærer bedst, og hvad eleven skal øve sig på. Sammen med eleven sætter vi mål frem mod den næste læringssamtale. Som forældre vil I kunne følge med i Meddelelsesbogen.

Læringssamtalerne er også med til, at give os et bedre indblik i gruppedynamikken i klassen, og bedre mulighed for at være på forkant med mobning, mistrivsel, ensomhed m.v.